A mindennapok sokrétű kihívásai mellé szeretnélek megajándékozni napi fél óra szabadsággal! Ha azt érzed, hogy pont a bármi másra fordítható időd a legkevesebb, annál inkább ajánlom neked ezt az EFT-s gyakorlatsort! Most kizárólag a gyakorlati részre koncentrálunk, mivel tudom, hogy sok a dolgod.

Ne feledd, hogy ez is csak akkor működik, ha te is hozzáteszed a saját részedet. Hiába dobom utánad a mentőövet, ha nem vagy hajlandó utána nyúlni és erőfeszítéseket tenni azért, hogy valahogy rád kerüljön és ne merülj el a hullámok között…

Az a célunk, hogy csökkentsük a feszültséget, növeljük a belső jó érzésedet és az érzelmi stabilitásodat. Úgy állítottam össze a gyakorlatsort, hogy inkább kisebb, néhány perces kopogtatásokra koncentrálunk, hogy könnyebb legyen beiktatni a napodba.

A lenti linkre kattintva egy .zip fájlt fogsz találni; egy mappában a teljes gyakorlatot PDF-ben, a hangfáljt és az EFT kopogtatási tájékoztatót, ami egy kiegészítő, segítő anyag lesz számodra, ha most először találkozol a kopogtatással.

Kérdésed van? Írd meg! Örömmel fogadom az élménybeszámolódat, hogy mit tapasztaltál a gyakorlás során: krisztina@kreativstresszoldas.hu

Sok sikert, jó gyakorlást!

Szeretettel, Kotsy Krisztina

GYAKORLAT

MENTŐÖV – túlterhelt időszakokra

Gyakorlat egyes részeire fordított idő átlagosan:
– Reggeli / napközbeni pozitív megerősítések – 3×3 perc / nap
– Esti elengedés és pozitív megerősítések – max. 15 perc (hanganyaggal)
– Bónusz kopogtatás – EFT vers – kb. 1-2 perc / alkalom

Milyen esetekre, milyen gyakran és kiknek ajánlom:

Túlterhelt időszakban hasznos lehet bármikor az év során, vagy akár az ünnepek környékén.

A gyakorlatot részekre is bonthatod, és bármikor beiktathatod a hétköznapjaidba. Új szokások beépítéséhez ebben a cikkemben itt találsz segítséget: Az unalmas rutin és az idegesítő szokások